#телебачення

Фрагменти

Хроніки реваншу: Зеленський призначив радником з гуманітарної політики лобіста «русского міра»

Статті

Ватне звучання. Чому відбір на Євробачення-2019 перетворився на ігрища проросійського шоубізу

Фінал відбору українського учасника Євробачення-2019 прогнозовано завершився скандалом. Ситуація навколо пісенного конкурсу з фаталізмом асфальтового катка, що з'їжджає в прірву, вирулює в такий самий безпросвітний негатив і люту #зраду. І найприкріше те, що всього цього можна було б елементарно уникнути, якби дехто нормально і в повному обсязі виконав свої службові обов’язки.

Автор: Орест Зог

Статті

NewsРабіновичОne. Телеканали NewsОne і 112 пропагують проросійських політиків. Espreso дає слово усім

Ми дослідили, хто найбільше ходив на ефіри телеканалів NewsОne, 112 та Espreso протягом останніх чотирьох років. Перший – явно реакційний, другий – приховано реакційний, третій – прогресивний. “Носій повідомлення сам є повідомленням» – цей відомий принцип, сформульований дослідником ЗМІ Маршалом Маклуеном, можна застосувати для аналізу українських телеканалів. Аби зробити узагальнений висновок про те, що вони повідомляють, можна не переглядати всі ефіри від початку й до кінця – достатньо подивитися, хто, коли і з якою частотою на ці ефіри ходив.

Над проектом працювали: Юлія Дукач, Надя Кельм, Дарина Коваленко

Статті

Покинуті, використані, нещасні. В Україні знімають все більше серіалів про тяжку долю провінційної жінки

«Після весілля з’ясовується, що хлопець використав її», «завагітніла після зґвалтування, і в пологовому міняє свою доньку на іншу дитину», «закохується в злочинця», «дівчина бажає не кохання, а помсти: десять років тому саме лікарська помилка Олексія зробила її інвалідом», «молода жінка кинула чоловіка Ігоря, з яким прожила в шлюбі десять років, і перебралася до Туреччини», «маніакальне прагнення бути зі Світланою запускає ланцюжок трагічних подій». Це короткий опис свіжих українських серіалів на телебаченні.

Автор: Ярослава Тимощук

Статті

Чи стало УТ-1 Суспільним телебаченням? Що вдалося команді, яка прийшла перетворювати держканали – і з чим вона не впоралася

«Суспільне телебачення» – це потужна машина. Воно має 5 загальнонаціональних теле- і радіо каналів: UA:Cуспільне, UA:Культура, UA:Українське радіо, Радіо Культура, Радіо Промінь. А також – 23 філії і, відповідно, регіональні радіо- та телеканали. До старту реформ все це добро належало державі і контролювалося київськими та місцевими чиновниками. Якість контенту була нижче плінтуса, а регіональні новини переповнені замовними матеріалами. В результаті реформ вдається зменшувати вплив чиновників, але програми здебільшого й досі нудні та нецікаві.

Автор: Діана Дуцик, виконавчий директор Українського інституту медіа та комунікації, член Незалежної медійної ради, викладач Могилянської школи журналістики.

Підтримайте нас