На Ярвалу в центрі Києва 82% становлять пішоходи, але їх тіснять автомобілісти. Буквально (ІНФОГРАФІКА)

Пішоходи не збивають одне одного насмерть, не створюють заторів, не перекривають дороги та й взагалі практично ні на що не жаліються. Тому містяни звертають увагу лише на проблеми з транспортом: затори, нестача паркомісць, погані дороги, - пишуть Агенти змін.

Через це при розвитку міста все більше місця віддається автомобілям. Але вулиці повинні розвиватись, виходячи з об’єктивної кількості людей та їхнього способу пересування.

Для цього Агенти змін порахували кількість пішоходів та автомобілів на вулиці Ярославів вал у годину пік.

Виявилось, що пішоходам, які складають 82% всіх користувачів, відводиться лише 33% вулиці.

екологія транспорт місто суспільство

Знак гривні
Знак гривні