На відміну від міст екс-СРСР, на Заході майже нема підземних переходів (КАРТИ)

В Києві 225 підземних переходів, але в великих містах Європи та США підземних переходів практично немає.

Про це пише Зручний Київ.

Поодинокі підземні переходи на картах інших міст (крім Києва та Москви) - це часто підземні переходи, які продубльовані наземними або такі, що не мають сходів, як на фото в Чікаго.

В містах поза межами СРСР вважають, що підземні переходи є незручними для містян, і не лише для людей з інвалідністю, а й для батьків з візочками, для людей похилого віку, для людей з багажем та просто всіх фізично слабких чи хворих людей.

В нормальних містах магістральні дороги (хайвеї) будують вище від рівня звичайних вулиць (на естакадах або тунелях). В центральній частині міста підземні переходи непотрібні, бо авто і так зупиняються на світлофорах, що дозволяє пішоходам переходити вулиці наземними переходами.

Відсутність підземних переходів у великих містах не призводить до транспортного колапсу, а Київ вони не рятують від заторів.

В Києві вже почали робити наземні переходи там, де їх бракувало. Наприклад, два наземні переходи з'явились на Бесарабці, ще один- біля ЦУМу.

Крім того, за новими ДБН, підземні переходи мають бути лише на вулицях, де немає світлофорів.

У Мадриді не знайдено жодного підземного переходу

Щоб продовжити позбавлятись від цієї радянської помилки, підтримайте два громадських проекти:

Наземні пішохідні переходи для ЛТ та Театральної
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/2197

Наземний перехід до метро Університет
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/561

Геть від Москви!

транспорт місто автомобілі будівництво

Знак гривні
Знак гривні