Лондон повертає знамениті дабл-декери. Тепер з новим дизайном

Двоповерхові дабл-декери з відкритою площадкою позаду їздили Лондоном
з 1950-х по середину 2000-х. У 2005 році мерія вирішила відмовитися від цієї моделі. У місті почали їздити так звані “bendy", довші автобуси із входом посередині.

Але місцеві жителі ненавиділи їх. Серед інших недоліків лондонці скаржилися, що нові довгі автобуси автобусів заважають руху на вузьких звивистих вулицях.

Відтак мерія оголосила конкурс на оновлений дабл-декер. Його виграла компанія Thomas Heatherwick and Wrightbus

Відроджений дабл-декер має додаткові сходи, аби пришвидшити рух пасажирів а також оснащений енергоефективними двигунами, які виробляють на 40% менше викидів ніж традиційні лондонські автобуси.

Успіх цього проекту залежить від результатів виборів мера цієї весни. Якщо кандидат Кен Лівінгстон завдасть поразки чинному мер Борису Джонсону, то він може вбити нового дабл-декера, який є улюбленим проектом Джонсона вартістю близько 1,3 млн. фунтів стерлінгів за один автобус, що значно дорожче, ніж більш прозаїчні моделі. Перемога Джонсона, з іншого боку, може означати сотні нових автобусів на вулицях Лондона протягом найближчих кількох років.

У той же час, оригінальні автобуси 1950-х років з відкритою платформою ззаду все ще їздять двох маршрутах. На сайті транспорту Лондона ці маршрути позначен, як «спадщина»

транспорт місто лондон

Знак гривні
Знак гривні