Консервація — у тренді. Чому любителі їжі в усьому світі захопилися соліннями
У соціальних мережах консервовані огірки нині в тренді, пише The Economist, пояснюючи, звідки серед молоді виник бум на соління.

Видання зазначає, що донедавна не надто популярні на Заході мариновані огірки переживають свій зоряний час, оскільки їхні смакові якості відкрило для себе нове покоління гурманів.
У TikTok є близько 315 000 постів з тегом #pickles — більше, ніж з #cucumber і навіть #potatoes. Користувачі знімають, як куштують кропові, часникові, гострі та кислі варіації ферментованих огірків. Відео, що демонструє збірку асорті «огіркової тарілки», має понад 50 млн переглядів.
Дехто поєднує мариновані огірки навіть з кондитерськими виробами, щоб отримати солодко-солоний десерт. Яскраво-червоний, пікантний маринований огірок шамой став вірусним. Люди, яких не турбує печія чи карієс, їдять його з кислими цукерками, фруктовими смужками, чіпсами та гострим соусом. А нещодавно попзірка Дуа Ліпа викликала ажіотаж, додавши у свою дієтичну колу розсіл і халапеньйо.
Американська компанія Van Holten's – улюблений постачальник маринованих огірків для покоління Z. Торік компанія продала близько 85 мільйонів одиниць продукції, порівняно з 70 мільйонами у 2022 році.
Ентузіасти консервують і вдома. Під час пандемії все більше людей знайшли час, щоб поекспериментувати з ферментацією. Вони виявили, що консервовані огірки – це легко і смачно. Інтерес настільки сильний, що Grillo's, інший американський бренд, нещодавно випустив книжку різноманітних рецептів, присвячених огіркам.
Частково за нинішнім бумом може стояти турбота про здоров'я. Джордж Райс з британського виробника закусок Serious Pig каже, що люди купують соління, бо вони низькокалорійні.
Також «багато говорять про здоров'я кишечника», а дані свідчать про те, що ферментовані продукти можуть зміцнити мікробіом шлунково-кишкового тракту. Щоправда, у цьому разі йдеться про ферментовані продукти з додаванням солі, а не оцту, бо останній занадто кислий для необхідних бактерій.
Алан Кауфман каже, що його магазин у Нью-Йорку, The Pickle Guys, використовує понад 1 000 кг огірків на тиждень. Проте бігуни приходять за розсолом, оскільки він замінює електроліти, втрачені під час тренувань.