На ділянку закритого метро Київпастранс перекинув 60 машин з інших маршрутів

Станція метро “Либідська” кінцева, поїзд далі не їде, звільніть, будь ласка, вагони. Texty.org.ua дослідили, як змінилася кількість автобусів і тролейбусів на маршрутах наземного транспорту.

Київський метрополітен повернувся на 14 років назад, тепер станція метро “Либідська” знову кінцева, а понад 200 тис. мешканців Голосіївського району залишилося без найзручнішого транспорту Києва — метро. Ба більше, все південне передмістя, яке прямувало до Теремків на метро, тепер позбавлене можливості швидко скористатися підземкою.

Міська влада намагається усунути транспортний колапс, який виник, різними способами. Поки що найпомітніший — запровадження нового автобусного маршруту 2М від Либідської до Кібцентру.

Texty.org.ua порахували, що на цьому маршруті перебуває щодня 86 різних автобусів, що зробило його наймасовішим маршрутом у місті. Також збільшено кількість тролейбусів на маршруті 43К, який повторює 2М. На ньому курсує 27 машин. Обидва маршрути дублюють метро.

Динаміку змін кількості рухомого складу на маршрутах можна побачити на графіку.

Автобус 2М і тролейбус 43К стали наймасовішими маршрутами в місті. Але на скільки вистачить ресурсів для роботи в такому режимі?
Автобус 2М і тролейбус 43К стали наймасовішими маршрутами в місті. Але на скільки вистачить ресурсів для роботи в такому режимі?

Загалом на маршрути було додано близько 186 “нових” машин, але вони з'явилися не з пустоти. На цей напрямок з інших маршрутів перекинули 60 машин. Решта, найпевніше, виїхала з гаража. Адже на маршрути ніколи не виходять усі 100% рухомого складу: частина на ремонті, частина на “відпочинку”. А зараз, вочевидь, Київпастранс вивів на маршрути весь свій запас, і скільки в такому режимі може функціонувати транспортна система, невідомо.

З 25 маршрутів зняли по одній машині, з 15 маршрутів — по дві, але найбільше “постраждали” Троєщина та Воскресенський масив: усі тролейбуси 50-го маршруту, який ішов через усе місто (Либідська — Милославська), відправили рятувати ситуацію. Раніше тут на маршруті в середньому курсувало 13 машин.

Найбільше постраждала Троєщина. 50-й тролейбус узагалі скасували
Найбільше постраждала Троєщина. 50-й тролейбус узагалі скасували

У КМДА вже заявили, що розглядають запуск човникового руху в підземці між Теремками та Деміївською вже 13 грудня, що має трохи розвантажити наземний транспорт, але навряд чи це істотно допоможе, адже інтервал руху обіцяють раз на 15 хвилин.

транспорт метро київ графік

Знак гривні
Знак гривні