«Лайки» в соцмережах тренують користувачів бути злими – дослідження

Гнівні пости збирають найбільше лайків – у результаті люди пишуть їх дедалі більше.

Дослідження Єльського університету виявило, що "шейри" та "лайки" привчають користувачів соцмереж до гніву, оскільки зі злими постами взаємодіють більше користувачів, такі дописи алгоритм підіймає нагору.

Що екстремальніший пост – то вище він в алгоритмі.

Люди, які лайкають і поширюють подібні дописи, таким чином привчають людину, що постить, створювати дедалі більше матеріалів такого штибу.

Лайки та шейри, по суті, привчають людей (свідомо або ні) поводитися так, щоб отримувати їх більше – й відповідно, зліші пости, що отримують найбільше лайків та шейрів, привчають людей писати дедалі зліше.

Таким чином, помірковані та нюансовані пости "з одного боку, з іншого боку" залишаються без підкріплення – а однозначні, радикальні дістають більше уваги.

Докладніше англійською

інтернет політика суспільство психологія соцмережі

Знак гривні
Знак гривні