Кладовище велосипедів. Фото з дронів показують «велогори» – наслідок провалу системи прокату в Китаї
Китайські міста охопила манія спільних велопоїздок – але провал інфраструктури призвів до такого:

Тисячі покинутих велосипедів лежать на цьому полі біля міста Шеньян, деякі одні на одних, досі з логотипами Hellobike, Didi and Meituan – компаній, що домінують на ринку.

Велосипеди, які можна відмикати смартфоном і потім, заплативши ним, залишати практично будь-де, вихлюпнулися на вулиці китайських міст у середині минулого десятиліття.

Але недовчені велосипедисти почали створювати хаотичною їздою (як по тротуарах, так і проїжджою частиною) небезпеку для пішоходів, автомобілів і самих себе.
Водночас на тротуарах з'являються й електроскутери тощо.
Проблема знайома, з нею стикаються по черзі всі країни, потроху намагаючись приборкувати хаотичний рух.
Знайомо це й Україні, де ми бачимо доставників їжі на велосипедах на тротуарах, але, з іншого боку, вони не мають велодоріжок.
Крім того, орендні велосипеди кидали де завгодно, не турбуючись бодай про паркування НЕ посеред людного тротуару.
До того ж ушкоджений велосипед компанії частіше дешевше викинути, ніж ремонтувати – й наслідком стають такі кладовища.
Докладніше англійською
Підпишіться на тижневий дайджест ТЕКСТІВ та отримуйте листи з найцікавішими публікаціями – для спокійного читання на вихідних.