«Прочитав у інтернеті», не задумуючись у якому ЗМІ. Така специфіка споживання новин – золоті дні для дези

Дві третини (66,5%) читачів онлайн-новин не мають конкретного ресурсу, за яким вони стежать. Вони переважно читають новини, які час від часу трапляються в соцмережах, у Google, на сайті пошти тощо. На ТБ таке неприцільне споживання новин становить 43,5%, а в пресі – лише 9,3%.

Від ТЕКСТів: у випадку сайтів неприцільне споживання дає багато нагод тим, хто рекламує та просуває "лайносайти" низької якості.

Онлайн-медіа вже значно випереджають ТБ як джерело новин, однак дві третини їхніх читачів споживають лише випадкові публікації, а не усвідомлено обирають джерела, – ідеться в дослідженні "Споживання медіа" від центру контект-аналізу.

Найретельнішими споживачами новин є читачі "традиційної" друкованої преси: вони читають завжди ту саму газету чи журнал, а не "що потрапить під руку".

Телебачення – для найбідніших. Утім, як і преса
Телебачення – для найбідніших. Утім, як і преса
Молодь не дивиться телевізор, але в інтернеті читає "абищо", тобто потенційно легко підпадає під маніпуляції
Молодь не дивиться телевізор, але в інтернеті читає "абищо", тобто потенційно легко підпадає під маніпуляції

Повний звіт

Дивіться також:

Як відрізняти справжні новини від брехні, маніпуляцій і напівправди

інтернет змі медіа соціологія пропаганда

Знак гривні
Знак гривні