Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутСоцопитування з’являються тільки під час виборчих кампаній, при цьому їхні дані суттєво відрізняються від результатів виборів.
Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко часто коментував новини чи опитування у вигідному для комуністів ключі.
У прес-релізі 2012 року писали про себе так: «Агентство соціальних комунікацій — незалежна громадська організація, створена на початку 2006 року. Основні напрями діяльності: соціально-політичні дослідження, політичний аналіз і прогнозування, політичне консультування, методологічний супровід передвиборчих кампаній, проведення науково-практичних та освітніх заходів»1.
Останнє оновлення: 2015 рік
2016
Проміжні вибори до Верховної Ради (округ №27)
«Серед усіх опитаних респондентів за Тетяну Ричкова готові віддати голоси 20% виборців. Важливо, що серед виборців, які висловили готовність прийти на виборчі дільниці, Ричкова набирає 30% голосів. Такі цифри говорять про те, що зняття Оксани Томчук дало сильний кумулятивний ефект для рейтингу Ричкової»1.
— Дмитро Марунич
«Спочатку ситуація складалася так, що Оксана Томчук і Тетяна Ричкова ділили практично навпіл одне електоральне поле, хоча з деякою перевагою все-таки йшла Ричкова. Зараз стався кумулятивний ефект, який, до речі кажучи, не завершений. З урахуванням сильної ідеологічної і політичної схожості, ми прогнозуємо 90-процентне додавання електорату»2.
— Сергій Бєлашко
Цікавий факт:
За даними «Дзеркала тижня», підставою для зняття кандидатури Томчук була домовленість між групою «Приват» Ігоря Коломойського і Адміністрацією Президента в питанні припинення кримінального переслідування випущеного під домашній арешт філатівського помічника Михайла Кошляка, підозрюваного в причетності до вбивства співробітника СБУ у Волновасі3.
Хто оприлюднив:
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій,
Дмитро Марунич, соціолог Агентства соціальних комунікацій
Оприлюднено:
08.07.2016
Проведено:
05.07—07.07.2016
2015
Мер Києва
«Олександр Омельченко складає гідну конкуренцію нинішньому міському голові столиці»1.
— Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко
Цікавий факт:
Коментар Бєлашка з’явився на близькому до КПУ телеканалі «Гамма».
Разом із Бєлашком у новині фігурує керівник Центру «Третій сектор» Андрій Золотарьов, що також був помічений у піарі КПУ.
Оприлюднено:
16.09.2015
2014
Парламентські вибори
На парламентських виборах 2014 року у матеріалі з ознаками джинси на «РБК-Україна» директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко стверджував, що «Шанси партії ЗАСТУПу на проходження у Раду зростають з кожним днем».
«Зараз електоральна ніша села вільна. Так що “Заступ” має всі шанси 26 жовтня подолати прохідний бар’єр, якщо зуміє мобілізувати сільський електорат»; «“Заступ”, який готовий дійти до кожного села, може стати якісно новим феноменом української політики. У народі про цю партію вже кажуть: “Пре, як танк”»; «у виборчому списку “Заступу” — не надокучливі в телевізорах особи вчорашніх і позавчорашніх політиків, розбавлені «героями громадянської війни», а люди від землі — фермери, сільські голови, аграрні експерти»1.
— Сергій Бєлашко
2012
Парламентські вибори
У червні 2012 року директор Агентства Сергій Бєлашко в аналітичній статті про київські мажоритарні округи на 213 окрузі пророкував перемогу регіонала Валерія Борисова, а на 215 окрузі за його словами найвищі шанси мала секретар Київради Галина Герега.
«Борисов веде на окрузі системну роботу, Борисова на Троєщині знають давно».
— Сергій Бєлашко
«Репутація Гереги як людини справи дає змогу розраховувати на голови не тільки соціально знедолених, але й цілком успішних виборців»1
— Сергій Бєлашко
Валерій Борисов
34,4%
Насправді14,27%
«Намітився явний лідер передвиборної гонки серед кандидатів-мажоритарників — Валерій Борисов. Його успіх обумовлений тим, що кандидату вдалося заручитися підтримкою великої кількості електоральних груп різної ідеологічної орієнтації і системної роботою протягом останніх декількох років на Троєщині»1.
— Сергій Бєлашко
12.10.2012 цю статтю з ознаками джинси передрукував ЦЕНЗОР.нет, а 23.10.2012 така сама стаття з’явилася в комунальній газеті «Вечірній Київ».
«Валерій Борисов — єдиний кандидат у парламент наступного скликання, який майже рік тому відкрив на Троєщині свою приймальню і вів особистий прийом громадян. Він запропонував нові стандарти співпраці з населенням, показав приклад розвитку окремих територій (навіть за короткий термін), налагодив взаємодію між різнорівневими ланками влади, всадовив за «круглий стіл» представників суб’єктів господарювання, підприємницької діяльності та громадськості. І все — задля пошуку оптимальних рішень для розв’язання найболючіших проблем Троєщини»; «лише за рік, що минув, Борисову вдалося змінити і ставлення до Троєщини самих мешканців, і посадовців держави та міста»2.
— Сергій Бєлашко, із прихованої реклами Борисова у «Вечірньому Києві»
Хто проводив:
Соціологічний центр «Стратегія РОСТ»
Хто оприлюднив:
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій
Оприлюднено:
11.10.2012
Україна — вперед!
6,5%
Насправді1,58%
«Зростання популярності молодих партій пов’язане з тим, що в них представлені люди, які вже багато чого досягли в житті. Зокрема це стосується партії “Україна — вперед!” та присутності в її списку Андрія Шевченка».
— З джинси на телеканалі «ВІККА»
«Як мінімум 1% завдяки йому з’явився, тому що люди дивляться, що Андрій Шевченко вивів збірну України вперед, та й Україну вперед поведе. Хороший, упізнаваний громадянин із ім’ям може додати якийсь результат будь-якій партії»; «провідні партії нарощують свій антирейтинг, на відміну від рівної кампанії партії “Україна — вперед!”»1,2.
— Віталій Мороз
Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій
Цікавий факт:
Організатором прес-конференції був директор Агентства Сергій Бєлашко. Серед присутніх також був сумнозвісний Назіп Хамітов3,4.
Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник соціологічних проектів Агентства,
Костянтин Малєєв, політичний експерт
Оприлюднено:
03.10.2012
«Розчарування в Партії регіонів зробило прихильниками Компартії лівих виборців Півночі, Сходу і Півдня країни, що виводить комуністів на інші позиції в цих регіонах», «кампанія КПУ сконцентрована на консолідації власного електорату навколо простих і зрозумілих пересічному виборцю гасел. Цим вона суттєво відрізняється від кампаній Партії регіонів і “Батьківщини”, суть яких зводиться до прямих звинувачень один одного»; «звільняється досить серйозна електоральна ніша для освоєння КПУ. Її обсяг можна оцінити в межах 20%, тобто Компартія теоретично має шанси повернути собі рівень популярності, як мінімум 2002 року».
— Сергій Бєлашко
Подібну приховану рекламу розмістили Інтерфакс, Українські національні новини, ТСН, Ліга.нет, Обозреватель, 24 канал, for-ua.com, bagnet.org, nbnews.com.ua та інші.
Джинса з цим опитуванням з’явилася також на телеканалі «Інтер»1.
Хто оприлюднив:
Максим Коровніченко, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»,
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій.
Хто проводив:
«Третій сектор»
Оприлюднено:
20.09.2012
2008
Мер Києва (змістовні й комунікативні аспекти передвиборчих кампаній претендентів на владу в Києві)
2008
Мер Києва (аналіз програм політичних партій і кандидатів)
«Найбільш комплексною та продуманою дослідники визнали політичну програму чинного мера Леоніда Черновецького та його блоку. Виборча кампанія мера розпочалася зі звіту за виконану роботу і ґрунтується на програмі розвитку Києва, напрацьованій з урахуванням бюджетних асигнувань. Що ж до програмових документів опонентів Черновецького — Віталія Кличка та Олександра Турчинова — дослідники відзначають дві їхні характерні риси: по-перше, заперечення усіх соціальних ініціатив КМДА, по-друге, намагання помножити усі обіцянки чинної міської влади на два. Такі ініціативи, на думку директора Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталія Кулика, лише формують у суспільстві споживацькі настрої та підіграють пасивності громади»1.
— З прес-релізу комунальної газети «Хрещатик»
Хто оприлюднив:
Бєлашко Сергій, директор Агентства соціальних комунікацій,
Кулик Віталій, директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства
Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій,
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
Оприлюднено:
21.05.2008