Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажанами”, “Вампірами” й улюбленцем свого парку “Немезісом”. Сидячи на позиції, він чіпляє на “Кажан” одну міну ТМ-62, вага якої приблизно 7–10 кг, і несе на передню лінію фронту. Там скидає, летить назад, чіпляє наступну і знову в дорогу. І так усю ніч.«Стараємось мінувати», — каже Зеник. І слово “стараємось” влучно описує загальну ситуацію, що наразі складається з дистанційним мінуванням дронами на фронті. Зеник мінує постійно. Робить це великими дронами: “Кажа
Літера «З»

Зупинити штурми. Як дистанційне мінування перешкоджає броньованим і піхотним штурмам росіян

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику
Карусель емоцій. Рівень маніпулятивності мови українських телеграм-каналів
«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин
Американські гойдалки
Зупинити штурми. Як дистанційне мінування перешкоджає броньованим і піхотним штурмам росіян

Зупинити штурми. Як дистанційне мінування перешкоджає броньованим і піхотним штурмам росіян

Москва не може. У ворога наразі не виходить зруйнувати нашу енергосистему

Москва не може. У ворога наразі не виходить зруйнувати нашу енергосистему

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику

Карусель емоцій. Рівень маніпулятивності мови українських телеграм-каналів

Ми навчили штучний інтелект, а точніше велику мовну модель, розрізняти найпоширеніші техніки маніпуляції в публікаціях телеграм-каналів.Read in English

«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин

Це був зліт МіГа, на одній із зупинок автобус став і водій заглушив двигун. Люди в салоні притихли, чекали, може, пронесе. А тоді водій виходить зі своєї кабіни й обурено каже: “Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?”. Київ залишається одним із лише трьох українських обласних центрів, де громадський транспорт зупиняється на час повітряних тривог. Навіть у Харкові, Одесі, Дніпрі та Запоріжжі, де обстріли частіші, ніж у столиці, такої заборони немає.Read in EnglishТекст: Валерія Павленко, аналіз даних: Влад Герасименко, дизайн: Надя Кельм

Американські гойдалки

Від трампістів до комуністів, хто і як агітує за припинення допомоги Україні