Зеленський рекламував себе у соцмережах в день тиші і день виборів

Заб’ємо в пошук реклами на фейсбуку «Команда Зеленського» і подивимось, що і як рекламувала ця команда. Серед більш ніж півтисячі рекламних оголошень найбільш цікавими є ті, що порушують терміни передвиборчої агітації. Звернемось до них.

Розбір польоту: сайт Майдан

День тиші, субота 30 березня. В цей день агітація заборонена. Демократія – свідомий вибір інформованих громадян. Вважається, що людина має сісти, добре все обдумати і піти проголосувати розумом, а не емоціями, адже жити їй зі своїм вибором – 5 років.

Розчарування поспішним вибором буде серйозним демотиватором і загострить почуття несправедливості – не в країні двох Майданів казати, чим це загрожує.

Але не всі дотримуються законодавства. Гортаємо рекламу — і ось, чотири анімації зі спільним текстом «31 березня — прийди на вибори та проголосуй!», теґ «зробимоїхразом» і анімованими написами: «Дамо їм пендель», «Не втрать ще 5 років», «Постав галочку, закрий їм лавочку».

Охоплення: до 1 тис., 1-5 тис. Точні цифри, сподіваюсь, надасть Facebook Inc. на запит правоохоронців. Це була розминка.

Далі – шість повідомлень «Ти не підеш голосувати! / Так вважає «політична еліта». Вони вже готові використати твій голос та знущатися над нами ще 5 років. Змиришся із цим? / Якщо ні — прийди та проголосуй. Це останній шанс змінити майбутнє країни!». Охоплення — від 10-50 тис. до 200-500 тис. осіб, всього – від 470 тис. до 1 млн. осіб.

Нагадую, в країні – день тиші. І лише час від часу йде тиха гризня з приводу незірваної агітації та «забутого» бігборда.

Далі – ціла серія «Студенти Києва (Одеси, Вінниці і т. д.), у вас залишилось менше 12 годин, щоб змінити майбутнє. / Вони впевнені – ви не прийдете. / Вони вважають – вас можна ігнорити. / Вони голосують, щоб залишити усе, як є. / Прийди та проголосуй. Не залишай зміни „на потім“» із написом на світлині «Залишилось менше 12 годин, щоб змінити майбутнє». Всього – 22 оголошення. Охоплення по кожному окремому невелике, але покрита вся країна, і голосування ще не почалося.

День голосування. Агітація, зрозуміло, заборонена: «Ранок — ідеальний час, щоб піти й віддати свій голос! Черг ще нема, місто спить, все проходить спокійно та цілеспрямовано. / Закликаємо зробити це саме зараз. / Нагадуємо, що всі дільниці працюють до 20:00. Тому краще зробити все завчасно!», «Йди голосувати, доки нема черг / Зе!» – 10–50 тис. осіб. Поруч – серія «залишилось менше 10 годин» з 22 оголошень.

Ще два повідомлення, по 10–50 тис. кожне.

Серія з 22 оголошень «залишилось менше 8 годин». В Києві два оголошення серії показали 5–10 та 10–50 тисячам.

Серія «ти не підеш голосувати…» – 9 повідомлень адресовані студентам НАУ, КПІ, ХНУРЕ.

«Менше 6 годин», «менше 4 годин», «Ранок – ідеальний час», «Зе!команда підтримує Світовий рекорд з селфі…», «ти не підеш голосувати», «менше 2 годин».

Чесно кажучи, це втомлює навіть перераховувати.

Наступний день. Результати екзит-полів і попередні результати відомі, але агітація все ще заборонена – до оголошення офіційних підсумків. Дві версії повідомлення «Володимир Зеленський об’єднує країну!», по 200-500 тис. показів кожне. І ще близько 40 повідомлень протягом цього часу, коли виборча агітація заборонена, і доки виборчий штаб суперника думає, з чим йти у другий тур. Тиждень фори з трьох тижнів другого туру.

закон вибори-19 реклама зеленський

Знак гривні
Знак гривні