Made in Ukraine: як виглядає новий експортний бренд України (ФОТО, ВІДЕО)
Міністерство економічного розвитку та торгівлі України презентувало розроблений експортний бренд України, який будуть використовувати для маркування та промоції товарів українського експорту.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства, яке цитує Громадське.
Як зазначається, в уряді очікують, що розвиток бренду сприятиме експортерам збільшувати обсяги міжнародної торгівлі своїми товарами.
«Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв'язок між різними галузями та секторами», — повідомив міністр економічного розвитку та торгівлі України Степан Кубів.
Він також додав, що експортний бренд розроблено на основі затвердженого бренду «Ukraine Now».
«Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього, сильний бренд країни походження допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів», — йдеться у повідомленні.
Як зазначається, за допомогою бренду планують започаткувати єдине візуальне брендування експортерів на міжнародних виставках.
Вперше бренд протестують під час експортної виставки у Китаї China International Import EXPO 2018.
Раніше повідомлялось, що на популяризацію України у світі уряд планує виділити 35 мільйонів гривень.
У червні 2017 року Кабмін створив комісію з питань популяризації України.
У травні 2018 уряд затвердив бренд Ukraine NOW для популяризації України у світі.