Практично всі почали незаконну рекламну кампанію до офіційного початку президентської

Комітет виборців України закликав політичні партії та потенційних кандидатів у Президенти відмовитися від розміщення рекламних матеріалів до офіційного старту виборчої кампанії.

За оцінкою КВУ, впродовж останніх місяців 15 політичних партій та потенційних кандидатів у Президенти проводили масовані рекламні кампанії, що мають ознаки політичної реклами.

Із парламентських партій найбільше витратила «Батьківщина» (24,8 млн.), із позапарламентських – «Основа» (8,8 млн.). У порівнянні із І кварталом загальні витрати партій в ІІ кварталі 2018 року збільшилися маже вдвічі (100,1 млн. проти 177,1 млн.).


Тимошенко перша заполонила простір рекламою. Чому "стара" нав'язливо говорить про "нове"? (+ФОТО, ВІДЕО)

При цьому офіційний старт виборчої кампанії із виборів Президента відбудеться лише за дев'яносто днів до дня голосування – на початку січня 2019 року.

Показово, що політичну рекламу критикують і самі політики.

У 2014 р. Юлія Тимошенко закликала відмовитися від «нікчемної реклами».

Анатолій Гриценко вказує, що рекламу варто заборонити, адже вона «коштує сотні мільйонів».

Олег Ляшко і Олег Березюк зареєстрували законопроект №2474а «Про заборону політичної реклами».

Схожу позицію також публічно підтримують члени БПП та Народного Фронту.

КВУ закликає потенційних кандидатів у Президенти та політичні сили виконати свої публічні обіцянки та відмовитися від реклами до офіційного старту виборчого процесу.

У 2019 році в Україні мають відбутися дві виборчі кампанії: після весняних президентських восени заплановані парламентські вибори, – нагадує Радіо Свобода.

реклама президент тимошенко порошенко

Знак гривні
Знак гривні