YouTube скасує можливість пропускати 20-секундну рекламу
YouTube повідомив, що відтепер рекламні відео не можна буде пропускати – їх довжина становитиме 15-20 секунд.
Нові правила стануть дійсними з вересня. Раніше рекламу можна було пропустити після п’яти секунд перегляду.
Проте, якщо творці контенту хочуть, щоб їхні глядачі могли пропускати рекламу у відео, їм потрібно буде налаштувати цю зміну автоматично. В YouTube додали, що рекламодавці платять більше грошей за рекламу без можливості пропуску.
Це означає більше грошей для авторів каналів, які додають у свої відео ці оголошення, повідомляє Mashable.
Також у YouTube повідомили, що творці контенту через сервіс Adsense зможуть блокувати певних рекламодавців, а також цілі категорії оголошень.