Інтернет у 2019 році вперше стане медіа номер один, обігнавши телебачення (ІНФОГРАФІКА)

В першу чергу це стається через використання мобільного інтернету через смартфони тощо, а також доступу до нього дедалі більшої кількості людей по всьому світу. Загальна цифра вражає - в сумі, в середньому по всьому світу люди сидять у різних "медіа" по вісім годин щодня.

Дедалі більше в інтернеті, й дедалі менше в телебаченні. Виглядає, що телебачення просто давно досягло свого піку, зате кількість проведеного людьми часу в інтернеті стабільно зростає.

У наступному році телебачення, як очікується, вперше в історії поступиться інтернету: люди у світі проводитимуть у середньому по 170.6 хвилин в інтернеті й по 170.3, дивлячись телевізор.

Ну, а якщо прогноз на півхвилини хибний - тоді, це з великою ймовірністю, яка перевищує можливі похибки, станеться в 2020 році: 180 хвилин в інтернеті (а це три години щодня) проти 167 в телевізорі:

Дослідження, візуалізоване в нашій інфографіці - світова компанія з вимірювання медіаохоплення Zenith Media, англомовна візуалізація на Recode.net. У дослідженні охоплено багато країн, у тому числі й Україну. Список.

Дослідження попередніх років та прогноз на наступні робилися з цілком прагматичною метою - на замовлення компаній, які заробляють на рекламі. Їм треба знати, де розміщувати рекламу.

Рекламодавці знають і, як пише Recode.net, б'ють на випередження: вони вже на 2018 запланували на 40 мільярдів доларів більше, а на 2019 - на 60 мільярдів доларів більше на інтернет-рекламу, ніж на телевізійну. Значна її частка, яка різко зростає - реклама для саме мобільного інтернету.

Витрати на рекламу у світі, за рекламними носіями

технології телебачення майбутнє змі інтернет інфографіка

Знак гривні
Знак гривні