Образ України у світі формує західна преса, а не російська пропаганда (ІНФОГРАФІКА)
За даними моніториного проекту "Око", у 2016 році найбільше англійською про Україну писали західні ЗМІ, а російська пропаганда значно відстававла.
Кілька тисяч англійськомовних видань, у яких були ідентифіковані статті про Україну, за географічною належністю поділяються на 3 групи:
англійськомовні українські медіа: KyivPost, 112 International, ліквідований на момент написання статті Uatoday.tv, інформаційні агентства Інтерфакс-Україна, Укрінформ та інші;
англійськомовні російські медіа: пропагандистські Russia Today, Sputniknews, Novorossia.today та інші;
англійськомовні медіа інших країн (Reuters, Radio Liberty, The New York Times та інші).
Топовими темами були перемога Джамали на Євробаченні, міжнародне розслідування щодо Боїнга MH-17, а також скандал у зв'язку з радником Трампа, який також працював на Януковича:
Привертає увагу передбачувана закономірність: матеріал, опублікований в авторитетних глобальних медіа, має більше поширення та покриття, ніж матеріал, оприлюднений у локальних інформаційних агенціях.
Вочевидь найбільший соціальний резонанс мали західні ЗМІ: Топ-3 за соціальним резонансом - український Ukraine Today, американський New York Times та російський Russia Today, однак значення має не це. Тому що хоча окремі українські та російські англійськомовні видання мають попит, проте їх усе одно надто мало, порівняно з кількістю світових медіа, які в тому чи іншому ракурсі пишуть про Україну. Загальна кількість уподобань, поширень та коментарів у Facebook усіх матеріалів про Україну від українських та російських медіа становить менше 2% від загального рівня. Домінують світові ЗМІ.
Детальніше - у річному звіті проекту "Око".