Львівських студентів не цікавлять матеріальні цінності. Інфографіка
Соціологічне дослідження цінностей виявило, що львівське студентство на перше місце ставить сімейне щастя, а не бізнес чи суспільне визнання.
Група Infokratos у 2012 році в рамках проекту "Соціокультурний портрет львівського студента" визначила основні цінності студентів Львова.
Рівень важливості визначався за 5-бальною системою (1 — зовсім не важливо, 5 — дуже важливо). Головною цінністю для молоді є здоров'я (4,86 бала), щастя рідних (4,83) та щасливе сімейне життя (4,74), самореалізація у житті (4,68). Найменшу цінність для студентів грає суспільне визнання (3,77), розваги (3,68) та наявність бізнесу (3,60).
Серед "заповітних мрій" молоді львів'яни назвали наступні речі: побудувати дитячий будинок, відвідати Ватикан, щоб Україна була надзвичайною і сильною державою, $3 млн і жити на Кубі, мир у всьому світі тощо.
Результати дослідження львівських студентів відповідають теорії постматеріалізму американського соціолога з Мічиганського університету Рональда Інґлегарта (він також координує відомий міжнародний проект World Values Surve ). Його ідея полягає в тому, що розвинуті суспільства зазнають зміну цінностей: увага до економічних параметрів життя зменшується, на перший план виходять аспекти суб’єктивного благополуччя.
Мешканці країн, що розвиваються, ставлять роботу на перше місце у своєму списку цінностей. Коли люди змушені боротися з бідністю, то в першу чергу намагаються вижити. Якщо країна виходить з економічної кризи - населення починає більше дбати про здоров’я, сімейне щастя та шукає нових способів самовираження.