Експеримент Shell з народною рекламою погорожує перетворитися на піар-катастрофу
Команія Shell вирішила, що вірусну рекламу про видобуток нафти в Арктиці створять читачі. Результат перевищив усі очікування, однак він навряд чи сподобається PR-відділу цієї корпорації.
Оновлено: за даними Вікіпедії, цей сайт - пародія, яку створив контр-культурний колектив Yes men на знак протесту щодо планів Shell розпочати видобуток нафти в Арктиці.
Читачам спеціально створеного сайту http:/
Все що потрібно, це додати підпис під картинкою з таким своєрідним постером-мотиватором. Читачі звичайно, одразу створили сотні де-мотиваторів з антирекламою Shell. Найкращі зразки дивіться нижче:
Останній малюнок - звернення до організаторів конкурсу: