У Кореї віртуальні супермаркети влаштовують просто на станціях метро
Корейці (друга у світі нація за кількістю користувачів інтернету) почали робити те, що може з часом може стати кінцем супермаркетів, до яких ми звикли.
Мережа супермаркетів Home plus (насправді, підрозділ британського Tesco), за останній час вийшла на перше місце по онлайновим продажам і на друге місце по продажам в реалі (маючи відносно невелику кількість магазинів).
Що вони придумали? У місцях великого скупчення людей (в першу чергу це громадський транспорт, метро) були розгорнуті стенди з фотографіями продуктів, які можна придбати в магазинах. Перебуваючи в транспорті, корейці за допомогою мобільних телефонів та QR-коду товарів на фотографіях, можуть по дорозі за пару секунд придбати необхідний товар.
Після того, як вони приїздять додому, їх продукти привозить служба доставки супермаркету - просто і геніально. Нижче на відео ви можете побачити весь процес.