Дизайн дня: компанія рекламує комп'ютерну гру за допомогою плакатів у стилі 2-ї світової війни, але з динозаврами
Сюжет гри Dino-D-Day простий: в 1942 році Німеччині вдалося відновити динозаврів, і армади озброєних більше ніж до зубів тварюк, разом із своїми двоногими колегами, напали на сили союзників в Європі та Африці - одним словом "ахтунг! Дінозаврегруппен!"
Отже, задача гравця дуже проста - розстріляти як можна більше ворога. Однак, те як компанія-розробник використала дизайн воєнних пропагандистських постерів - вище усіляких слів. Дивіться самі:
Класичний дойчланд-стайл №1
Відповідь корпорацій США (війна війною, однак не забуваймо про прибуток!)
Класика рейха
Класичний американ-стайл, з шрифтом неначе з мультика про Багса Банні
Сучасні культурні артефакти також йдут в хід (реклама КЛМ)
Оцініть потужний когнітивний дисонас від цього плакату
Трохи специфічного гумору від газети Сан