Нова реклама: товари стежать за покупцем
Все більше і більше англомовних сайтів починають використовувати трохи лячний спосіб реклами - ретарджетінг.
Якщо ви приділили якомусь товару на сайті трохи більше уваги, то пізніше вас у багатьох інших місцях почне переслідувати реклама саме цього продукту.
“Дні і навіть тижні, кожен сайт на який я заходила, показував мені рекламу саме цих черевиків. ” - говорить Джулі Матлін в коментарі для NYT. “Це дуже дотепний маркетинговий інструмент, але він також і трохи лячний, особливо якщо ви не знаєте, що відбувається”. Джулі зайшла на сайт Zappos.com, де довго розглядала пару взуття, - однак так і не купила її.
Рекламісти використовують стару технологію - звичайні cookies у броузерах, щоби на різних сайтах рекламувати одні й тіж самі товари.
Цікаво, що законодавці США обговорюють наразі способи, як можна регулювати таку рекламу.