У Києві на пів року закрили шість станцій метро: чому так сталося і що робити містянам

Київський метрополітен зупинив рух між станціями "Теремки" та "Либідська" через терміновий ремонт на перегінному тунелі між станціями "Деміївська" та "Либідська".

Станція метро "Васильківська". Фото: Юрій Свиридюк/Суспільне
Станція метро "Васильківська". Фото: Юрій Свиридюк/Суспільне

Про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.

"Рух поїздів Оболонсько-Теремківської лінії метро відбуватиметься між станціями "Героїв Дніпра" та "Либідська", – ідеться в повідомленні.

Як інформує КП «Київський метрополітен», станції метро «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром», «Теремки» продовжать цілодобову роботу в режимі укриття.

За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько шести місяців і проводитимуться на поверхні землі, додали в КМДА.

Що сталося

Як пише Хмарочос, у соцмережах з’явилися відео, як вода заливає рейки тунелю між «Либідською» та «Деміївською». Джерела ГО «Пасажири Києва» в метро повідомили, що тунель розгерметизувався і почав наповнюватися водою приблизно тиждень тому. Сьогодні вранці з’явилися нові тріщини, й о 13:45 було прийнято рішення зупинити метро.

Не менш як два місяці піде на розриття ділянки, щоб фахівці могли перевірити, чи є взагалі на тунелі гідроізоляція та хімзакріплення. За словами головного інженера метро, попередньо є три версії:

Ділянку від Либідської до Деміївської площі будували у 2007-2008 роках, коли мером Києва був Леонід Черновецький. Вже тоді під час робіт сталася аварія: втопився під плавунами тунелепрохідний щит, пояснює заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Реакція містян

Закриття частини метро стало шоком для жителів Голосіївського району, зокрема масиву Теремки та Теремки-2, а також тисяч тих, хто живе в передмістях Києва, таких як Чабани, Вишневе, Бровари, Біла Церква тощо. КМДА заявила, що вже запущено наземні маршрути:

Утім, під час повітряних тривог транспорт зупиняється. До того ж, на думку аналітиків, автобусів-дублерів, які поки що запускає Київпастранс, буде недостатньо.

"Якби ми були у якомусь іншому місті, то у відставку би подав як мінімум директор метрополітену. В ідеалі – директор департаменту транспорту, який щось там вивчав в Японії, поки метро руйнувалося", – прокоментувала ситуацію депутатка Київради Ксенія Семенова.

Читайте також: Пасажир ловив його, але не спіймав. Чому громадським транспортом у Києві неможливо користуватись

київ аварія громадський транспорт метро либідь

Знак гривні
Знак гривні