Український дизайн-проєкт з озброєними письменниками здобув премію Red Dot
Проєкт українського стартапу Awesomic здобув премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design з проєктом «І словом, і ділом» (The League of Information Warriors), що зображає видатних українських літераторів як військовослужбовців.
Про це повідомляє "Читомо".
Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників і філософів як воїнів, котрі захищають свою землю зі зброєю в руках. Серед них — Василь Стус із «джавеліном» на плечі, Ліна Костенко та Соломія Павличко з автоматом і Григорій Сковорода із мінометом.
«Війна йде на всіх фронтах, включно з культурним. Наші письменники, культура, мова — це все допомагає тримати оборону на інформаційному фронті. А його активність допомагає реальному фронту», — сказав один зі співвласників Awesomic Роман Севастьянов.

Проєкт «І словом, і ділом» також представлять у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині — найбільшої у світі колекції досягнень сучасного дизайну. Оформила кампанію дизайнерка й ілюстраторка Юлія Кузнєцова.

Проєкт The League of Information Warriors — це комунікаційна кампанія про силу слова та інформації.
Red Dot Design Award — одна з найпрестижніших премій у дизайні, яку з 1954 року вручає інститут Центру дизайну землі Північний Рейн – Вестфалія, Німеччина. У різні часи премію отримували Apple, Google та Sony.