Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутУ 2012 році дані опитування «Соціо» були використані у прихованій рекламі Компартії на сайті «Інтерфаксу»1.
У 2014 на низці сайтів («Сегодня»2, «Ракурс»3, «from-ua.com»4 та ін.) у прихованій рекламі Компартії з посиланням на дані «Соціо» політичний експерт та директор центру «Третій сектор» Андрій Золотарьов переконував, що «у комуністів більш ніж реальні шанси потрапити в Раду». При цьому тільки на сайті «Сегодня» матеріал містить плашку, що позначає комерційні матеріали.
У 2015 році той самий Андрій Золотарьов із посиланням на дані «Соціо» переконував, що на виборах мера Дніпропетровська лідирує екс-регіонал Олександр Вілкул.
Засновники та бенефіціарні власники Центру за даними Єдиного державного реєстру — Віктор Чигрин та Олена Городецька.
З 06.08.2001 є членом Соціологічної асоціації України.
Останнє оновлення: 30.12.2015
2015
Мер Дніпропетровська
«Станом на початок жовтня за Вілкула вже готові проголосувати 29,6% городян (від усіх опитаних). Всі інші учасники виборчих перегонів значно відстали: Філатова готові підтримати 16,33% опитаних, Краснова — 11%, Курячого — 4,13%. Причому фіксується збільшення відриву лідера від інших претендентів»1.
— Політолог Віктор Пащенко, з інтернет-сайту glavnoe.dp.ua, що є лояльним до екс-регіонала Вілкула
Цікавий факт:
13.10.2015 в іншій новині на тому ж glavnoe.dp.ua політичний експерт та директор центру «Третій сектор» Андрій Золотарьов переконував, що центру «Соціо» можна довіряти2.
Дані опитування:
Вілкул: 29,6%, Філатов: 16,33%, Краснов: 11%, Курячий: 4,13%.
Результат виборів:
Вілкул: 37,94%, Філатов: 35,77, Краснов: 12,43%, Курячий: 4,8%.
Хто оприлюднив:
Віктор Пащенко, політолог
Оприлюднено:
12.10.2015
2012
Парламентські вибори
Цікавий факт:
04.10.2012 на близькому до КПУ телеканалі «Гамма» вийшла джинса із коментарями Марунича та близького до комуністів директора Центру політичного маркетингу (Дніпро) Василя Стоякіна1.
«Комуністи не обмежуються рекламою, а агітують за себе реальними справами. Комуністи цілеспрямовано проводили роботу з виборцями задовго до виборів. Наприклад, партійний проект “Робота. Зарплата. Захист”, орієнтований на повернення заборгованостей із зарплат, стартував ще влітку 2010 року. У своїй парламентській діяльності КПУ ніколи не підтримувала законопроекти, які б вважала невідповідними своїм програмним установкам»2.
— Василь Стоякін, з прес-релізу на «Інтерфаксі»
Дані опитування:
КПУ вже в серпні вийшла на тверде друге місце за східними областями України.
Хто оприлюднив:
Віктор Чигрин, директор центру «Соціо»,
Дмитро Марунич, координатор соціологічних проектів Центру «Соціо»,
Олена Городецька, супервайзер проектів Центру «Соціо»
Проведено:
Серпень — вересень 2012