Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!

Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутУ контексті соцопитувань фігурує тільки у 2012 році.
У 2012 році близький до КПУ телеканал «Гамма» опитав Сергія Белашка та Максима Коровніченка, які піарили комуністів. У 2013 той самий телеканал опитував подібний набір експертів (Андрій Золотарьов, Віталій Бала та Сергій Бєлашко), які так само піарили КПУ1.
Засновник і директор компанії «Diet Coffee»2. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців основним напрямом діяльності приватного підприємця Коровніченка вказано такий: «Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах».
У 2009 році — менеджер зі зв’язків із громадськістю мережі «Спортлайф»3.
Останнє оновлення: 2015 рік
Коровніченко Максим
Агентство соціальних комунікацій
Третій сектор
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
Бєлашко Сергій
Мороз Віталій
Кулик Віталій
Ярова Тетяна
Марунич Дмитро
Золотарьов Андрій
Стоякін Василь
Стратегія РОСТ
Інститут досліджень регіонального розвитку України
Київський інститут мирних досліджень
Соціо (Центр науково-прикладних досліджень)
Центр політичного маркетингу (Дніпро)
2012
Парламентські вибори
«Розчарування в Партії регіонів зробило прихильниками Компартії лівих виборців Півночі, Сходу і Півдня країни, що виводить комуністів на інші позиції в цих регіонах», «кампанія КПУ сконцентрована на консолідації власного електорату навколо простих і зрозумілих пересічному виборцю гасел. Цим вона суттєво відрізняється від кампаній Партії регіонів і “Батьківщини”, суть яких зводиться до прямих звинувачень один одного»; «звільняється досить серйозна електоральна ніша для освоєння КПУ. Її обсяг можна оцінити в межах 20%, тобто Компартія теоретично має шанси повернути собі рівень популярності, як мінімум 2002 року».
— Сергій Бєлашко
Подібну приховану рекламу розмістили Інтерфакс, Українські національні новини, ТСН, Ліга.нет, Обозреватель, 24 канал, for-ua.com, bagnet.org, nbnews.com.ua та інші.
Джинса з цим опитуванням з’явилася також на телеканалі «Інтер»1.
Хто оприлюднив:
Максим Коровніченко, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»,
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій.
Хто проводив:
«Третій сектор»
Оприлюднено:
20.09.2012