Увага! Проєкт тимчасово не оновлюється.
Підтримайте проєкт фінансово!
Щоб підтримати проєкт фінансово, ставайте нашим патроном на Patreon або оформіть разовий внесок через Liqpay карткою будь-якого банку.
Проект існує виключно за підтримки небайдужих
Долучайтеся тутПоліттехнолог, директор Агентства соціальних комунікацій (з 2006 року).
До Революції гідності регулярно з’являвся і коментував у близьких до комуністів інформагенції Golos.ua та телеканалі «Гамма», з 2016-го — частий гість на телеканалі «112».
Напередодні Вільнюського саміту (вересень 2013 року) Бєлашко залякував, що Україна після вступу до ЄС заради отримання субсидій з європейського бюджету муситиме робити все під диктовку Євросоюзу1.
У липні 2016 року разом із соціологом Агентства Дмитром Маруничем презентував у Дніпропетровську дані соцопитувань, за якими «значно посилила позиції волонтер, помічник міністра оборони України Тетяна Ричкова»2.
У 2019 році Бєлашко долучався до кампанії з підтримки УПЦ Київського патріархату у конфлікті з новоствореною Православною церквою України3. 13.11.2019 у приміщенні видання «Голос.ua», що належить дружині головного комуніста Петра Симоненка Оксані Ващенко, відбулася пресконференція «Ліквідація УПЦ КП: чи заберуть в України Томос на фоні церковного конфлікту?»4, серед учасників якої були Сергій Бєлашко, юрист Ростислав Кравець (відомий своїми нападками на екс-главу НБУ Валерію Гонтарєву та адвокат скандального екс-глави Фіскальної служби Романа Насірова) та політолог Руслан Бізяєв (також частий гість проросійських ЗМІ, де просуває типові тези про «зовнішнє управління» України, «партію війни» тощо).
Перед початком вторгнення виступав з яскраво проросійських позицій, після 24 лютого зник із інфополя.
Останнє оновлення: 01.08.2023
2016
Проміжні вибори до Верховної Ради (округ №27)
«Серед усіх опитаних респондентів за Тетяну Ричкова готові віддати голоси 20% виборців. Важливо, що серед виборців, які висловили готовність прийти на виборчі дільниці, Ричкова набирає 30% голосів. Такі цифри говорять про те, що зняття Оксани Томчук дало сильний кумулятивний ефект для рейтингу Ричкової»1.
— Дмитро Марунич
«Спочатку ситуація складалася так, що Оксана Томчук і Тетяна Ричкова ділили практично навпіл одне електоральне поле, хоча з деякою перевагою все-таки йшла Ричкова. Зараз стався кумулятивний ефект, який, до речі кажучи, не завершений. З урахуванням сильної ідеологічної і політичної схожості, ми прогнозуємо 90-процентне додавання електорату»2.
— Сергій Бєлашко
Цікавий факт:
За даними «Дзеркала тижня», підставою для зняття кандидатури Томчук була домовленість між групою «Приват» Ігоря Коломойського і Адміністрацією Президента в питанні припинення кримінального переслідування випущеного під домашній арешт філатівського помічника Михайла Кошляка, підозрюваного в причетності до вбивства співробітника СБУ у Волновасі3.
Хто оприлюднив:
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій,
Дмитро Марунич, соціолог Агентства соціальних комунікацій
Оприлюднено:
08.07.2016
Проведено:
05.07—07.07.2016
2015
Мер Києва
«Олександр Омельченко складає гідну конкуренцію нинішньому міському голові столиці»1.
— Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко
Цікавий факт:
Коментар Бєлашка з’явився на близькому до КПУ телеканалі «Гамма».
Разом із Бєлашком у новині фігурує керівник Центру «Третій сектор» Андрій Золотарьов, що також був помічений у піарі КПУ.
Оприлюднено:
16.09.2015
2014
Парламентські вибори
На парламентських виборах 2014 року у матеріалі з ознаками джинси на «РБК-Україна» директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко стверджував, що «Шанси партії ЗАСТУПу на проходження у Раду зростають з кожним днем».
«Зараз електоральна ніша села вільна. Так що “Заступ” має всі шанси 26 жовтня подолати прохідний бар’єр, якщо зуміє мобілізувати сільський електорат»; «“Заступ”, який готовий дійти до кожного села, може стати якісно новим феноменом української політики. У народі про цю партію вже кажуть: “Пре, як танк”»; «у виборчому списку “Заступу” — не надокучливі в телевізорах особи вчорашніх і позавчорашніх політиків, розбавлені «героями громадянської війни», а люди від землі — фермери, сільські голови, аграрні експерти»1.
— Сергій Бєлашко
2012
Парламентські вибори
У червні 2012 року директор Агентства Сергій Бєлашко в аналітичній статті про київські мажоритарні округи на 213 окрузі пророкував перемогу регіонала Валерія Борисова, а на 215 окрузі за його словами найвищі шанси мала секретар Київради Галина Герега.
«Борисов веде на окрузі системну роботу, Борисова на Троєщині знають давно».
— Сергій Бєлашко
«Репутація Гереги як людини справи дає змогу розраховувати на голови не тільки соціально знедолених, але й цілком успішних виборців»1
— Сергій Бєлашко
Валерій Борисов
34,4%
Насправді14,27%
«Намітився явний лідер передвиборної гонки серед кандидатів-мажоритарників — Валерій Борисов. Його успіх обумовлений тим, що кандидату вдалося заручитися підтримкою великої кількості електоральних груп різної ідеологічної орієнтації і системної роботою протягом останніх декількох років на Троєщині»1.
— Сергій Бєлашко
12.10.2012 цю статтю з ознаками джинси передрукував ЦЕНЗОР.нет, а 23.10.2012 така сама стаття з’явилася в комунальній газеті «Вечірній Київ».
«Валерій Борисов — єдиний кандидат у парламент наступного скликання, який майже рік тому відкрив на Троєщині свою приймальню і вів особистий прийом громадян. Він запропонував нові стандарти співпраці з населенням, показав приклад розвитку окремих територій (навіть за короткий термін), налагодив взаємодію між різнорівневими ланками влади, всадовив за «круглий стіл» представників суб’єктів господарювання, підприємницької діяльності та громадськості. І все — задля пошуку оптимальних рішень для розв’язання найболючіших проблем Троєщини»; «лише за рік, що минув, Борисову вдалося змінити і ставлення до Троєщини самих мешканців, і посадовців держави та міста»2.
— Сергій Бєлашко, із прихованої реклами Борисова у «Вечірньому Києві»
Хто проводив:
Соціологічний центр «Стратегія РОСТ»
Хто оприлюднив:
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій
Оприлюднено:
11.10.2012
Україна — вперед!
6,5%
Насправді1,58%
«Зростання популярності молодих партій пов’язане з тим, що в них представлені люди, які вже багато чого досягли в житті. Зокрема це стосується партії “Україна — вперед!” та присутності в її списку Андрія Шевченка».
— З джинси на телеканалі «ВІККА»
«Як мінімум 1% завдяки йому з’явився, тому що люди дивляться, що Андрій Шевченко вивів збірну України вперед, та й Україну вперед поведе. Хороший, упізнаваний громадянин із ім’ям може додати якийсь результат будь-якій партії»; «провідні партії нарощують свій антирейтинг, на відміну від рівної кампанії партії “Україна — вперед!”»1,2.
— Віталій Мороз
Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій
Цікавий факт:
Організатором прес-конференції був директор Агентства Сергій Бєлашко. Серед присутніх також був сумнозвісний Назіп Хамітов3,4.
Хто оприлюднив:
Віталій Мороз, керівник соціологічних проектів Агентства,
Костянтин Малєєв, політичний експерт
Оприлюднено:
03.10.2012
«Розчарування в Партії регіонів зробило прихильниками Компартії лівих виборців Півночі, Сходу і Півдня країни, що виводить комуністів на інші позиції в цих регіонах», «кампанія КПУ сконцентрована на консолідації власного електорату навколо простих і зрозумілих пересічному виборцю гасел. Цим вона суттєво відрізняється від кампаній Партії регіонів і “Батьківщини”, суть яких зводиться до прямих звинувачень один одного»; «звільняється досить серйозна електоральна ніша для освоєння КПУ. Її обсяг можна оцінити в межах 20%, тобто Компартія теоретично має шанси повернути собі рівень популярності, як мінімум 2002 року».
— Сергій Бєлашко
Подібну приховану рекламу розмістили Інтерфакс, Українські національні новини, ТСН, Ліга.нет, Обозреватель, 24 канал, for-ua.com, bagnet.org, nbnews.com.ua та інші.
Джинса з цим опитуванням з’явилася також на телеканалі «Інтер»1.
Хто оприлюднив:
Максим Коровніченко, керівник соціологічних проектів Центру «Третій сектор»,
Сергій Бєлашко, директор Агентства соціальних комунікацій.
Хто проводив:
«Третій сектор»
Оприлюднено:
20.09.2012
2012
Парламентські вибори (округ №213, Київ)
Валерій Борисов
34,4%
Насправді14,27%
«Успіх Борисова обумовлений тим, що кандидату вдалося заручитися підтримкою великої кількості електоральних груп різної ідеологічної орієнтації і системною роботою протягом останніх кількох років на Троєщині»1,2.
— Директор Агентства соціальних комунікацій Сергій Бєлашко, із прихованої реклами на РБК-Україна
Цікавий факт:
На момент опитування директор ТОВ «Стратегія РОСТ» Валентин Ходулін був довіреною особою Борисова3.
Проведено:
01—10.10.2012
2008
Мер Києва (змістовні й комунікативні аспекти передвиборчих кампаній претендентів на владу в Києві)
2008
Мер Києва (аналіз програм політичних партій і кандидатів)
«Найбільш комплексною та продуманою дослідники визнали політичну програму чинного мера Леоніда Черновецького та його блоку. Виборча кампанія мера розпочалася зі звіту за виконану роботу і ґрунтується на програмі розвитку Києва, напрацьованій з урахуванням бюджетних асигнувань. Що ж до програмових документів опонентів Черновецького — Віталія Кличка та Олександра Турчинова — дослідники відзначають дві їхні характерні риси: по-перше, заперечення усіх соціальних ініціатив КМДА, по-друге, намагання помножити усі обіцянки чинної міської влади на два. Такі ініціативи, на думку директора Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталія Кулика, лише формують у суспільстві споживацькі настрої та підіграють пасивності громади»1.
— З прес-релізу комунальної газети «Хрещатик»
Хто оприлюднив:
Бєлашко Сергій, директор Агентства соціальних комунікацій,
Кулик Віталій, директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства
Хто проводив:
Агентство соціальних комунікацій,
Центр досліджень проблем громадянського суспільства
Оприлюднено:
21.05.2008