Центр інформаційних та маркетингових досліджень

Пов'язаний із соцопитуваннями
Неактивний останні 5 років

Іноді також фігурував як Центр інформаційних та маркетингових досліджень «Оазис».

Результати від Центру оприлюднювали Геннадій Луків та Ольга Чиркіна.

У червні 2009 року соціолог Ірина Бекешкіна піддавала сумніву достовірність їхніх опитувань1.

За даними журналіста Юрія Шеляженка, до кінця 2008 року не існувало жодної організації з подібною назвою2.

Останнє оновлення: 2015 рік

Взаємозв'язки
Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники
Помічений(а) у піарі:
Батьківщина , Юлія Тимошенко , Анатолій Присяжнюк, Олександр Турчинов

Хронологія маніпуляцій

2010

Президентські вибори

Завищення шансів Юлії Тимошенко

Дані опитування:
Тимошенко переможе Януковича у другому турі: 35,4% проти 34,8%, перший тур: Янукович: 26,2%, Тимошенко: 21,5%.

Дані інших соціологічних служб:
Розрив становить 9—11%1.

Результат виборів:
перший тур: Янукович: 35,32%, Тимошенко: 25,05%, другий тур: Янукович: 48,95%, Тимошенко: 45,47%2.

Оприлюднено:
24.06.2009

Проведено:
13—19.06.2009

Завищення шансів Юлії Тимошенко

Цікавий факт:
Деякі запитання сформульовані тенденційно: «Чи вважаєте Ви, що Віктор Ющенко своїми діями за часи президентства зрадив своїм виборцям», — на яке 84,2% відповіли ствердно; «Чи підтримуєте Ви точку зору, що Ющенко та Янукович координують свої дії проти українського уряду й особисто проти Тимошенко»? — «Так» відповіли 65,5%1.

Дані опитування:
Тимошенко поступається Януковичу всього 5%: 29,3% проти 23,9%.

Результат виборів:
Перший тур: Янукович: 35,32%, Тимошенко: 25,05%, другий тур: Янукович: 48,95%, Тимошенко: 45,47%2.

Хто оприлюднив:
Геннадій Луків, перший заступник директора Центру

Оприлюднено:
11.12.2009

Проведено:
03—09.12.2009

Завищення шансів Юлії Тимошенко

«Опитування громадян дозволяє припустити, що до Тимошенко можуть перейти голоси близько 75—85% виборців, які голосували за Сергія Тігіпка в Західній Україні, 65—70% — у Центрі і 20-25% — на Сході і Півдні. 85—95% голосів прихильників Олега Тягнибока і Віктора Ющенка на Заході і до 70—75% в Центрі України перейдуть Тимошенко»1.

— Геннадій Луків

Дані опитування:
Тимошенко переможе у другому турі: 47,9% проти 45,6% Януковича.

Результат виборів:
Перший тур: Янукович: 35,32%, Тимошенко: 25,05%, другий тур: Янукович: 48,95%, Тимошенко: 45,47%2.


Хто оприлюднив:
Геннадій Луків, директор Центру

Оприлюднено:
25.01.2010

Проведено:
19—22.01.2010

2010

Київська обласна рада

Піар голови Київської ОДА Анатолія Присяжнюка

«На виборах до Київської облради ПР готові підтримати 38,1%»1; «51,2% респондентів погодились з тим, що збільшення повноважень Президента України сприятиме покращенню соціально-економічного стану України та підвищенню добробуту українців»; «55,2% опитаних підтримали ідею щодо призначення керівників обласних та районних територіальних органів міністерств, відомств, центральних органів виконавчої влади виключно за поданням голови ОДА, при цьому жителі Київщини вважають, що з приходом нового керівництва області покращився соціально-економічний стан регіону. Ствердно на це запитання відповіли 35,7%, ще 24,9% скоріше погодились з такою тезою»2

— Геннадій Луків

Дані опитування:

«51,2% жителів Київської області виступають за збільшення повноважень Президента України та губернатора».

Хто оприлюднив:

Геннадій Луків, перший заступник директора Центру

Оприлюднено: Проведено:
19.10.2010 12—15.10.2010

2008

Київрада

БЮТ

Прогнозували

43,5%

Насправді

22,79%

Завищення шансів БЮТ

Хто оприлюднив:

Геннадій Луків, заступник директора дослідницьких питань Центру інформаційних та маркетингових досліджень «Оазис»,
Ольга Чиркіна, директор Центру «Оазис»

Оприлюднено: Проведено:
08.05.2008 03—06.05.20081,2.

2008

Мер Києва

Олександр Турчинов

Прогнозували

28,6%

Насправді

19,13%

Завищення рейтингу Олександра Турчинова

Хто оприлюднив:

Геннадій Луків, заступник директора дослідницьких питань Центру інформаційних та маркетингових досліджень «Оазис»,
Ольга Чиркіна, директор Центру «Оазис»

Оприлюднено: Проведено:
08.05.2008 06.05.20081,2