Дослідницька компанія «Q&Q Research»

Пов'язаний із соцопитуваннями
Неактивний останні 5 років

Брендингова та маркетингова агенція. Офіційний сайт: qandqresearch.com. Facebook-сторінка має близько 100 підписників, на ній лише кілька дописів із пропозицією стати учасником проекту онлайн-досліджень1.

В Інтернеті є згадки лише про два опитування — у 2010 і 2014 роках. В обох випадках у позитивному ракурсі характеризувалася партія Сергія Тігіпка «Сильна Україна», а результати опитувань наводилися у матеріалах з ознакою замовності.

На офіційному сайті вказано дані лише останнього опитування (1—10 липня 2014 року)2.

Останнє оновлення: 2015 рік

Співробітники:

Хронологія маніпуляцій

2014

Парламентські вибори

Завищення рейтингу «Сильної України»

Цікавий факт:
Як і випадку з іншим опитуванням «Q&Q Research» у 2012 році, у ЗМІ знову з’явилося багато джинси із заголовками типу «“Сильная Украина” Сергея Тигипко продолжает отбирать голоса у Партии регионов»1.

Оприлюднено:
29.07.2014

Проведено:
01—10.07.2014

Дані опитування:
«Сильна Україна»: 8% (серед тих, хто визначився)2.

Дані інших соціологічних служб:

  • КМІС (20.06—02.07.2014): Сильна Україна: 5,7% (серед тих, хто голосуватиме і визначився)3.

  • Група «Рейтинг» (28.06—10.07.2014): Сильна Україна: 4% (серед тих, хто голосуватиме і визначився)4.

  • КМІС (16—23.07.2014): Сильна Україна: 5,3% (серед тих, хто голосуватиме і визначився)5.

  • За даними Центру «СОЦІС», рейтинг «Сильної України» протягом липня — вересня 2014 року становив 4—5% (серед тих, хто голосуватиме і визначився)6,7.

2010

Міжвиборчий період

Завищення рейтингу «Сильної України»

Цікавий факт:

У ЗМІ з’явилося багато джинси з коментарями директорки по роботі з клієнтами «Q&Q Research» Юлії Слесаренко та політолога Костя Бондаренка (на той час — заступник голови партії «Сильна Україна») з даними цього опитування і заголовками типу «“Сильна Україна” — друга у рейтингу загальнонаціональних партій». Зокрема, джинса Тігіпка в газеті «Волинь» від 09.07.2010: «“Сильна Україна” — це реальна альтернатива старим політичним гравцям» з результатами опитувань «Q&Q Reseacrh» двомісячної давнини (27.03—10.04.2010).

«Сергій Тігіпко випередив Юлію Тимошенко в президентському рейтингу, а “Сильна Україна” вийшла на друге місце в списку загальнонаціональних політичних сил, за які українці готові голосувати на найближчих виборах. Рейтинг партії Тігіпка, яка виступає за забезпечення економічного процвітання України і підвищення добробуту її громадян, склав 21,7%. БЮТ набрав лише 18,6% голосів українців. І надалі кількість прихильників “Сильної України” буде стрімко зростати. Цьому сприяє втілення економічних реформ, розроблених під керівництвом Сергія Тігіпка, та ініціативи самої “Сильної України”1.

— Юлія Слесаренко


«Партія “Сильна Україна” впевнено посідає друге місце в рейтингу політичних сил країни, а рівень її реальної підтримки серед українців значно вище, ніж намагаються представити деякі соціологічні компанії»2.

— Кость Бондаренко, з низки одноманітних статей у 2010 році


Цікавий факт:

Дані «Q&Q Research» щодо «Сильної України» суттєво відрізняються від цифр професійних соціологічних служб.

Дані опитування:

Партія регіонів: 35,40%, Сильна Україна: 21,70%, БЮТ: 18,60%, Фронт змін: 6,50%, НУНС: 3,20%3

Оприлюднено: Проведено:
15.06.2010 27.03—10.04.2010
Дані інших соціологічних служб:
  • КМІС (19—28.03.2010): Партія регіонів: 36,4%, БЮТ: 13,6%, Сильна Україна: 6,7%, Блок Яценюка: 4,3%, Компартія: 3,1%4.

  • КМІС (09—18.04.2010): Партія регіонів: 35,4%, БЮТ: 13,4%, Сильна Україна: 8,1%, Блок Яценюка: 4,1%, Компартія: 2,5%5.