Instituto Sociologia Intternazionale

Пов'язаний із соцопитуваннями
Неактивний останні 5 років

Італійська компанія, що нібито проводила соціологічне опитування для Фонду підтримки прозорих виборів у 2007 році.

У контексті соціологічних опитувань в Україні крім прес-конференції 13.09.2007 в УНІАНі більше ніде не фігурує.

В усіх новинах назва компанії написана з двома помилками (правильно: Istituto Sociologia Internazionale).

Останнє оновлення: 2015 рік

Взаємозв'язки
Як пов'язані псевдосоціологи та приховані піарники
Помічений(а) у піарі:

Хронологія маніпуляцій

2007

Парламентські вибори

Завищення шансів Володимира Литвина

Дані опитування:
До парламенту проходять 5 партій та блоків: Партія регіонів, БЮТ, НУНС, КПУ і Блоку Литвина. Кількість прихильників Блоку Литвина зросла майже вдвічі протягом місяця — з 3% до 5,9%.

«Відповідаючи на запитання журналістів, чому саме дослідження проводились закордонними компаніями, Іванов зазначив, що не довіряє вітчизняним соціологам. За його словами, саме ці фірми були обрані не випадково, оскільки він знає їх вже декілька років, і засновані вони співвітчизниками, які давно виїхали з України і до цього часу вболівають за неї: “Наші цифри — це абсолютно незалежне опитування, проведене за новою технологією, не українською”»1.

— З прес-релізу на УНІАНі та Gazeta.ua

Цікавий факт:
На запитання журналіста про те, хто оплачував роботу іноземних соціологів, Іванов відповів, що це робила якась «чиказька фірма», відмовившись конкретизувати її назву та прізвища засновників2.


Хто оприлюднив:
В’ячеслав Іванов, виконавчий директор Фонду підтримки прозорих виборів

Замовник:
Фонд підтримки прозорих виборів

Хто проводив:
Американська компанія «Whitman Insight Strategies»,
італійська компанія «Instituto Sociologia Intternazionale».

Оприлюднено:
14.09.2007

Проведено:
23—29.07.2007, 03—09.09.2007