Левицький Леонард

Левицький Леонард

Пов'язаний із соцопитуваннями
Неактивний останні 5 років

Політтехнолог та соціолог.

У різні роки представляв кілька маловідомих компаній.

У 2012 році як директор групи «Sociodesign» коментував рейтинги Інституту соціологічних та маркетингових досліджень, що завищував рейтинги «Нашій Україні» та «Україні — вперед»1.

У 2012 році як керівник соціологічних проектів Фонду «Право народу» завищував рейтинги партій «Україна — вперед!» та «Зелена планета».

У 2015 році вже як експерт Київського центру політичного та економічного аналізу завищував рейтинг партії «Народний контроль» та кандидата від цієї партії Анатолія Родзинського на виборах мера Харкова2.


У червні 2007 року як директор Центру порівняльних соціальних досліджень брав участь у круглому столі «Пересічний киянин. Хто він?» у редакції газети «Хрещатик».

У 2012 році виступав у «RegioNews» із Світланою Кушнір та Іриною Гладуняк із сумнівної служби «Політлаб» (служби, завищувала рейтинги партії Королевської та ЗАСТУПу) як представник оргкомітету з проведення Всеукраїнського політичного форуму «ВИБОРИ-2012».

Останнє оновлення: 2015 рік

Хронологія маніпуляцій

2015

Місцеві вибори у Харкові

Анатолій Родзинський

Прогнозували

2-е місце, 6,55%

Насправді

6-е місце, 3,6%

Народний контроль

Прогнозували

4,9%

Насправді

2,5%

Завищення рейтингу Анатолія Родзинського та партії «Народний контроль»

«У разі проведення другого туру виборів мера Харкова до нього виходить від демократичних сил єдиний опозиційний до Кернеса кандидат у мери Харкова Анатолій Родзинський від партії “Народний контроль”»1.

— Леонард Левицький

Дані опитування по міськраді:
Відродження: 30,8%, Самопоміч: 8,65%; Наш край: 6,2%; Блок Порошенка: 5,4%; Народний контроль: 4,9%2.

Результат виборів:
Народний контроль: 2,5% (7-е місце).

Дані опитування по меру Харкова:
Кернес: 46%, Родзинський («Народний контроль») — на 2-му місці з 6,55%.

Результат виборів:
Кернес: 65,8%, Родзинський: 3,6% (6-е місце)


Хто оприлюднив:
Леонард Левицький, експерт Київського центру політичного та економічного аналізу.

Оприлюднено:
22.10.2015

Проведено:
12—16.10.2015

2012

Парламентські вибори

Зелена планета

Прогнозували

3,3%

Насправді

0,34%

Україна — вперед!

Прогнозували

6,3%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингів партій «Зелена планета» та «Україна — вперед!»

«Несподіваним результатом дослідження стало те, що 3,3% опитаних готові проголосувати за партію “Зелена планета”, яка відома низкою заходів з виявлення недоброякісних продуктів і допомоги в захисті прав споживачів. Незважаючи на масовану медіапідтримку, рейтинг об’єднаної опозиції знизився. Частково від того, що люди не бачать реальних системних дій. Це дозволяє іншим партіям, таким, як, наприклад, “Зелена планета”, підвищувати популярність серед українців»1.

— Михайло Притула

Цікавий факт:
У 2014 році Притула вже йшов до Верховної Ради як кандидат від партії «Зелена планета»2.

Хто оприлюднив:
Михайло Притула, президент Фонду «Право народу»,
Леонард Левицький, керівник соціологічних проектів Фонду «Право народу».

Оприлюднено:
10.10.2012

Наша Україна

Прогнозували

4,5%

Насправді

1,11%

Україна — вперед!

Прогнозували

5,8%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партій «Нашої України» та «Україна — вперед!»

Цікавий факт:
На Gazeta.ua та в близькій до Ющенка «Україні молодій» вийшла джинса «Нашої України»1.

«Зростання підтримки виборцями “Свободи” і “Нашої України” передовсім пов’язане з погіршенням бюджетних виплат, бізнес-клімату та згортанням демократичних свобод у країні. Ці явища змушують людей повернутися подумки до часів президентства Віктора Ющенка і переоцінити його роль в історії. Аналіз даних показує, що зростання показників “Нашої України” відбувається передовсім за рахунок виборців, які ще не визначилися зі своїм вибором і водночас віддають перевагу не новим проектам і політикам, а партіям із певними ідеологічними цінностями"»2.

— Леонард Левицький, зі статті «Ефект «повернення в помаранчеві часи» від 05.10.2012 в «Україні молодій»

Цікавий факт:
Днем раніше «Україна молода» у статті «“Солов’їна” подобається не лише дітям» наводила дані ще однієї сумнівної служби — Агенції політичного консалтингу «Перспектива», за якими «Наша Україна» «наближалася до прохідного 5% бар’єра»3.


Хто оприлюднив:
Леонард Левицький, керівник проектно-консалтингової групи «Соціодизайн»,
Віктор Лапшин, керівник електоральних дослідницьких проектів Інституту соціологічних та маркетингових досліджень.

Хто проводив:
Інститут соціологічних та маркетингових досліджень.

Оприлюднено:
03.10.2012

Проведено:
16—26.09.20124