Переважна більшість українців отримує інформацію з ТБ. Канал Коломойського - найпопулярніший (ІНФОГРАФІКА)

Простий секрет популярності "молодого й незалежного" кандидата, який довгими роками піариться саме на ТБ, й саме на 1+1.

Жителі України здебільшого отримують інформацію про стан справ у країні та світі з телебачення. Про це свідчать результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення ГО "Детектор медіа", які презентував заступник директора КМІС Антон Грушецький.

Домінуючу позицію займає центральне українське телебачення - 74% жителів України стверджують, що це одне з ТОП-джерел інформації для них. На другому місці з істотним відривом - майже втричі менше, 27,5%, - говорять про українські інтернет-сайти. Ще майже чверть населення - 23,5% - говорить про соціальні мережі.

"Щодо довіри до джерел інформації, то номером один теж залишаються центральні українські телеканали - 41% українців стверджують, що вони довіряють їм у питаннях висвітлення новин про події в Україні та світі", - додав експерт.

Водночас він наголосив, що показники зменшились порівняно з попереднім роком, коли телебачення було основним джерелом для 86% респондентів. "Є тенденція до зниження користування телебаченням", - констатував Грушецький.

Він також зазначив, що згідно з даними дослідження, в Україні є 5 або 6 ТОП-телеканалів, які дивиться переважна більшість населення країни:

Інші канали назвали не більше 16% жителів України. Проте за останній рік відзначається зниження кількості людей, які називали кожен з цих телеканалів, крім "України".

Динаміка схожа і з відсотком тих, хто довіряє інформації з певних телеканалів:

Щодо соціальних мереж, за словами соціолога, абсолютна більшість користувачів - 74% - говорять про Facebook як про мережу, з якої вони отримують інформацію. Істотний сегмент тут становлять і ті, хто користується Інстаграмом - 33,5%. Про російські соцмережі говорять менше користувачів - 15% сказали про ВКонтакте і 10% - про Одноклассники. Загалом серед користувачів кожен п'ятий (20%) отримує інформацію з російських соціальних мереж.

Дослідження "Довіра до ЗМІ, вплив російської пропаганди, медіаграмотність в Україні" проводилося Київським міжнародним інститутом соціології з 1 по 25 лютого 2019 року. Польовий етап тривав з 9 по 20 лютого 2019 року. Опитування проводилося в 110 населених пунктах у всіх областях України, окрім АР Крим. У Донецькій і Луганській областях опитування проводилися тільки на територіях, що контролюються Україною. У результаті польового етапу було зібрано 2042 анкети.

Дослідження проведене за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії (DANIDA).

Текст на основі матеріалу Укрінформ, візуалізація - TEXTY.org.ua

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

соцмережі інфографіка змі суспільство

Знак гривні
Знак гривні