Альтернативна реальність від Партії Регіонів

Передвиборчий ролик для Криму від Партії Регіонів можна хоч зараз включати в підручники політтехнологій, як зразок безсоромної брехні та маніпуляцій.

Достатньо зауважити, що в кримських садочках практично немає груп з викладанням українською мовою.

Друге, в ці групи стоїть велика черга бажаючих. Тому, якби цей ролик мав хоч якесь відношення до реальності, місце у садочку дитини з реклами радо б зайняв хтось інший. Ось що говорить один з кримських батьків: "бо в місті тільки в сімох садочках є кілька дитячих груп, де виховання відбувається українською мовою. Ці групи переповнені, до них велика черга, а російськомовні — навіть не заповнені, але влада чомусь усупереч реальній ситуації створює російсько-, а не українськомовні садочки. І це проблема"

По-третє, умовна героїня ролика лише думає, що розмовляє російською -
насправді вона використовує не притаманну сучасній російській мові лексику, до того ж із жахливим акцентом, який ріже вухо.

І наостанок, такий ролик у нормальній країні був би заборонений, як такий що розпалює ворожнечу за мовними та національними ознаками.

відео реклама брехня регіони

Знак гривні
Знак гривні