"Київпастранс" покинув обладнання на 10 млн грн. "Пасажири Києва" провели аудит і знають, куди його подіти

КП "Київпастранс" покинув електронне обладнання на станціях міської електрички після того, як вона перейшла під управління Укрзалізниці.

Про це повідомляє громадська ініціатива "Пасажири Києва", інформує БЖ.

"Київпастранс (КПТ) не керує міською електричкою вже понад пів року. З березня ці перевезення забезпечує Укрзалізниця, причому набагато якісніше та стабільніше. Зокрема, електричка не зупиняється під час повітряних тривог та має додаткові зупинки, які місто не змогло відкрити протягом десятиліття", – йдеться у повідомленні співзасновників громадської ініціативи. 

photo_2022-10-05_22-09-02-3.webp

"Пасажири Києва" провели аудит станцій міської електрички. У підсумку була створена мапа, на якій можна побачити все покинуте електронне обладнання.

Снимок экрана 2022-10-06 154757.jpg

На 14 станціях залишились:

▪️ 57 терміналів для купівлі квитків та поповнення транспортних карток

▪️ 46 валідаторів

▪️ 21 термінал для безконтактної оплати

▪️19 приміщень кас та охорони

▪️ 59 пропускних турнікетів

▪️ 4 електронні табло

photo_2022-10-05_22-09-02-4.webp

"Укрзалізниця це обладнання не використовує, і практика перевезень протягом 6 місяців показує, що потреба у ньому для компанії мінімальна. Водночас це обладнання вартістю понад 10 мільйонів гривень, яке було придбано за податки киян, може приносити дохід КПТ при розташуванні на інших зупинках наземного транспорту", – додають у спільноті.

Квиткові термінали пропонують перемістити зі станцій електрички на зупинки наземного транспорту, де є значний пасажиропотік. Це, на думку ініціаторів аудиту, допоможе розв'язати питання із заборгованістю перед працівниками Київпастрансу. 

Також активісти додали пропозиції щодо місць розташування таких терміналів. 

київпастранс київ транспорт

Знак гривні
Знак гривні