Київ переповнений рекламою Кличка, й неясно, хто платив

Реклама замаскована під "соціальну", й неясно, хто за неї платив – чи не платники податків часом. У КМДА, партії УДАР та ГО «УДАР Віталія Кличка» журналістам надали суперечливі пояснення.

Меседжі правильні, логотип зайвий

На фасадах будинків, на вулицях Києва та в метро з’явилося чимало реклами з зображенням Віталія Кличка та логотипом його партії УДАР. Всі ці постери закликають вакцинуватися від COVID-19, тому вона виглядає як соціальна реклама.

Рух ЧЕСНО марно намагався з’ясувати, хто розмістив цю рекламу й на яких умовах. У КМДА довго барилися з відповіддю й навіть подовжували розгляд до 20 робочих днів, – передає Хмарочос.

Зрештою заявили, що зображення розмістили за зверненням громадської організації «УДАР Віталія Кличка», бюджетних коштів не витрачали.

ГО «УДАР Віталія Кличка» це заперечують.

«З нашої ГО ніхто не замовляв, ніякої сплати не було. Це я вам кажу, у нас відкриті рахунки, ніхто нічого від ГО не замовляв, у нас взагалі тільки депутатська діяльність», — заявляє керівниця організації Ірина Дриженко.

У пресслужбі партії УДАР спочатку відповіли, що реклама у метрополітені — соціальна, але, почувши, що КМДА заявляє протилежне, запросили письмовий запит. Також заявляють, що «запит на розміщення сюжетів робила ГО».

В УДАРі також стверджують, що замовляли лише рекламу з написом «Збережи життя. Врятуй країну».

А от щодо реклами «Удар по COVID-19» запевняють, що тут «удар» — це просто таке дієслово, яке могли вжити для «лаконічності й емоційності».

foto-4_vulyczya.jpg

«За цих умов розміщення даного рекламного сюжету могло відбуватися на безоплатній основі», — зазначили в політсилі Кличка.

Нагадаємо, у 2021 році КМДА за дорученням міського голови розмістила 236 носіїв соціальної реклами. На більшості сюжетів був зображений сам міський голова Віталій Кличко:

кличко реклама корупція вакцинація

Знак гривні
Знак гривні