Неймовірно. В Києві офіційно пропонують зробити платним в'їзд на авто в центрі. Але в майбутньому

У Києві планують зробити платним в'їзд до центру міста, щоб зменшити транспортний трафік в столиці.

Про це повідомляє інститут Генерального плану Києва.


Що робити з паркуванням у центрі міста? (СПЕЦПРОЕКТ)

Інститут Генерального плану Києва пише:

"Наші фахівці проаналізували світовий досвід з паркування, те, як вирішується питання парковок в низці міст Європи - Парижі, Лондоні, Амстердамі, Празі, Берліні, Будапешті тощо.

всіх містах-мільйонниках з ростом автомобілізації виникає проблема паркування, і в кожній країні свій особливий підхід, але принцип вирішення питання один – зацікавлення населення поїздок на громадському транспорті, будівництво перехоплюючих паркінгів, упорядкування парковочних місць вздовж вулиць і саме головне – це чіткий контроль за виконання правил паркування в дозволених місцях та високі штрафи за їх порушення.

В Києві зареєстровано понад 900 тис. автомобілів, з них 767 тис. легкові. Транспортні проблеми посилюються ще й через масштабні потоки автотранспорту, який прямує до Києва з інших регіонів України, населених пунктів Київської області. У місто щоденно в ранковий період «пік» в’їжджає близько 100 тис. автомобілів, з яких близько 70 тис. легкових. Більшість з них прямує через центральну частину Києва у зв’язку з недостатньою кількістю об’їзних магістралей.

Мета розробки Схеми розміщення гаражів та автостоянок в м.Києві – поліпшення транспортної ситуації в місті за рахунок звільнення проїзних частин вулиць від стоянок автотранспорту, зменшення кількості машин, що в'їжджають, передбачення місць під перехоплюючі паркінги, обмеження в’їзду автомобілів в центральну частину міста, забезпечення населення Києва необхідними розрахунково-нормативними паркомісцями.

Нами встановлено, що 10 % (орієнтовно 7 тис. машино-місць) легкових автомобілів можливо перехопити на в’їздах до міста, розмістивши перехоплюючі паркінги.

Щоб обмежити транзит центральною частиною м. Києва проектом Генерального плану передбачено завершення будівництва Подільського мостового переходу, будівництво правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостових переходів через Дніпро.

На першу чергу намічено будівництво Залізничного шосе від Наддніпрянського шосе до бульвару Дружби Народів. На розрахунковий період – подовження Подільського мостового переходу до Повітрофлотського проспекту.

Поступово ввести платний в’їзд до центрального ядра міста

Для обмеження в’їзду в центральну частину міста передбачається розміщення перехоплюючих паркінгів на межі центрального ядра. Таким чином, частина населення пересяде на громадський транспорт. Окрім того, пропонується обмежити будівництво паркінгів, встановити тарифи на паркування з індексом збільшення на центральну зону.


Ціна дня парковки у центрі Києва має коштувати 200-300 гривень, як вартість таксі

парковки місто транспорт київ автомобілі

Знак гривні
Знак гривні